Тандем - произвежда висококачествени месни продукти и деликатеси - филе, колбаси, сушени деликатеси, шунка, кренвирши, бекон и др. Страницата на Тандем предлага множество съвети за здравословно хранене, диети, рецепти и полезна информация за пълноценно и здравословно хранене.
Tandem on Facebook
Размер на шрифта Отпечатай
Начало Новини и промоции Новини За трета поредна година фирма...

За трета поредна година фирма ТАНДЕМ събра специалисти от различни браншове на конференцията „Добрата храна е сила“

Кирил Вътев, собственик на фирма "Тандем" открива третата поредна  конференция "Добрата храна е сила" Кирил Вътев, собственик на фирма "Тандем" Заместник министъра на земеделието и храните Васил Грудев Заместник министъра на земеделието и храните Васил Грудев DSC_7506.jpg DSC_7513.jpg Проф. д-р Петър Атанасов DSC_7617.jpg DSC_7695.jpg

Tретата по ред конференция „Добрата  храна е сила”  организирана от фирма ТАНДЕМ се проведе на 15 октомври в аулата на Софийски университет „Св. Климент Охридски“. Тандем стартира инициативата за  повишаване на информираността относно качеството и безопасността на хранителните продукти през 2013 г. и превърна този форум в една добра практика.

Темите в конференцията през настоящатя година бяха обединени от мотото „Аз избиам българското“, а фокусът бе поставен върху изключително актуалната тема свързана с избора между български и чужди хранителни стоки.

Събитието бе открито от Зам. Министър Грудев, който даде поглед върху усилията, които полага държавата, за да съхрани и възроди родното производство, след което бе направен обзор на предложенията и инициативите подети през последните години от „Съюз произведено в България”.

На форума бе разяснено физиолoгичното усвояване на хранителните вещества, значението на пълноценното хранене, как съвременният начин на живот въздейства върху възприемането на храната, върху хранителните навици и произтичащите от това последствия. Бе направен анализ на добрите практики в други европейски държави, които могат да бъдат от полза за българските производители, както и обзор на възможностите за възвръщане на доверието в българските продукти и начините за стимулиране на тяхното производството и потребление.